Tema: Re: Sulinio dangtis
Autorius: Blinda
Data: 2010-04-14 17:00:10
Keistokas gaminukas, jis turbut skirtas tik zolei ir pesciuju takams, nes
vaziuojamai daliai yra du standartai (bent jau mano ziniomis):
APKROVOS KLASĖ: C-250 KN; 25t;
APKROVOS KLASĖ: D-400KN; 40t;

Nuo to priklauso ir panaudojimas ir kaina. Tavo minetas 1,5 t. labai panasu
i plastikinio parametra, bet gal yra tokiu silpnu ir ketiniu. Sabasnikai ir
pardavejai daznai tikina, kad plastikiniai lengvosioms masinoms vazineti
tinka, mane tokie kazkada itikinejo, bet sitoje vietoje abejoju ar yra
prasmes rizikuoti, nes gamintojas tokiu pazadu neduoda, o leidzia tik
nevaziuojamai daliai.