Tema: Re: termo davikliai kambaryje
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-03-31 01:47:32
Kokia elementine baze ketini naudoti?
Kokie bus temperaturiniai davikliai arba bent jau kokiu protokolu dirbs, gal
tai bus i2c ? Gal LM75 ar DS1621, ar paprasti 3,7k termistoriai? Is ko
kontroleris? Kompiuteris? Per LPT ar USB?
Atsakant i tavo klausima - paieskok nedideles skyletos plastmasnes dezutes,
kuri negadintu vaizdo kambaryje. Tvirtink tarp 1,2m ir Tavo akiu lygio,
siaurineje puseje, toliau nuo zmoniu ir silumos saltiniu bei Saules
spinduliu. Dujiniu katilu parduotuvese buna visai mazu plastikiniu dezuciu
lauko termodavikliui (-jutikliui). Jei tai bus mano minetos mikroschemos -
tai jos su apipustu termokembriku uzima vietos 6x8 mm + nueinantis d4 mm
koaksilinis (ekranuotas) laidas su 4 izoliuotomis gyslomis viduje. Be jokio
vargo galima pakabint iki 16vnt tokiu elementu. Tik jokiu budu nekaitink
termokembriko su "zazigalke" ar degtuko liepsna, o lituokliu atsargiai - jie
bijo perkaitimo virs 125C ir paskui ima durniuoti.