Tema: Re: termo davikliai kambaryje
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-03-26 18:28:50
Na, ivertinant grindu ir sienu inercija, tai neisukes termometro i
grindis to On-off pajust neturetum......
Nebent pasistatysi kambario termostata ne su 1,5C o su kokiu 5C
diferencialu.......
Siaip kiek esu taip dares dar niekas nesiskunde kad sokineja temperatura....
Be to, mano nuomone jei sedi kambary pvz 2 aukste ir nori pasireguliuot
temperatura, tai ja reikia reguliuot vietoje, o ne eit i katiline kitam
gale namo

--
MaRiUs
Kaunas