Tema: Re: termo davikliai kambaryje
Autorius: AMB
Data: 2010-03-26 12:36:24
man irgi nieko tas ling duo, siaip geriau butu ling paprastas, butu nvk
didesnis, bet kad suges ir liksi be sildymo biski baisoka. uzdegimas
automatinis nereikalingas, nesuk del jo galvos isvis. ten prislopina degima
pora granuliu lieka karstu ir ora padavus jos uzdega kitas granules. uzkuri
sezono pradzioje ir viskas. uzdegima automatini galima jam ideti, bet
kainuoja dar apie stuka litu. nepatinka man tie ling tik del to , kad blogai
degina grudus.