Tema: Re: termo davikliai kambaryje
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-03-26 21:36:38
Dar yra lauko temperaturos daviklis (ant stogo) ir du kolektoriaus davikliai
(in/out).
Grindu pamaisymo mazgas reguliuojamas elektrine pavara (Danfos kazkokia).
Viskas pajungta prie Danfoso ECL Confort 200.

Pagal ta viena kambaryje esanti davikli reguliuojasi sildymas visame bute,
tiksliau palaikoma reikiama pamaisymo mazgo temperatura.
Atskirai kambariu temperatura galima siek tiek itakoti reguliuojant
balansiniais ventiliais, bet daug maz tolygiai sildo, todel visi atsukti ant
max pralaidumo.

Tiesa tik 2 is 4 davikliu yra Danfosiniai, kitu du samopalni is keliu
termorezistoriu ir varzu sulituoti. Tikrinausi tai neatitikimas yra +- 0.5
laipsnio priklausomai nuo temperaturinio diapazono, bet tai smulkmena.