Tema: Re: nuomones apie krosnele
Autorius: Sail
Data: 2010-02-19 12:08:01
Pritariu, tiesa, vaikai pakankamai gudrus ir problemu su tuo nera,
praktiskai patikrinta, nelenda jie ten.

Zinoma, krosnele tai papildoma galimybe besiauciant i ja atsitrenkti, bet
kaip taisykle tikimybe nedidele.

Kate yra didele krosneles gerbeja, baigia pakete skyle isgulet pries stikla.
Kailis ikaista tiek, kad net keista, kaip neiskepa.