Tema: Re: nuomones apie krosnele
Autorius: kg
Data: 2010-02-19 10:11:51
ir plienines ir spizines buna su oro tarpu
pas mano brolius abu Scan spizines krosneles, skirtingi modelei ir abu su
oro tarpu shonuose
o mano klasikine spizine Jotul F8 be oro tarpu

tos su oro tarpu labiau vadinamos konvekcinem, be oro tarpo - radiacines
tas oro tarpas veikia kaip kaminas ir oro judejimas greichiau nuima shiluma
nuo pavirshiaus ir tuo pachiu neduoda labai ikaisti ishoriniam pavirshiui
bet dvigubas sluoksnis labiau ekranuoja infraraudonuju spinduliavima

ir netgi manoji Jotul nera ish vieno sluoksnio shpizhiaus. Yra keli, bet ju
paskirtis kitokia ir konstukcishkai visaip kitaip ishspresta

beja mano vaikas (2m) auga nuo gimimo prie tokios krosneles, kuri naudojam
pagrindiniam shildymui ir karshta diena nakti
ne tokie tie vaikai kvaili kaip suaugusiems atrodo
ir visai nesiverzhia prie jos, o laikosi pagarbaus atstumo
ash ir zhmona tikrai nekarta jau prisilietem ir lengvai apsideginom bededami
malkas, vaikui dar neteko
patingim pirshtine uzhsidet ar per skubejima :)
tad klausima kieno saugumu labiau rupintis reikia :)

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4878 (20100218) __________

http://www.eset.com