Tema: Re: nuomones apie krosnele
Autorius: bzik
Data: 2010-02-18 17:15:59
mane tai stebina problemu darymas visur isivaizduojant blogiausia. Neteko girdet, kad pas ka vaikai nuo krosneles ar krosnies butu nudege. Gal pasitaiko per ziopluma (begant, pastumiant) nelaimingu atsitikimu, bet tai ne masinis reikinys. O protingi tevai atsargiai vaikui irodys, kad karsta, paaiskins, kas gali nutikt smarkiau prisilietus. Jei pamokos nepakaks, pats pirstu pabandys. To turetu pakakt, kad apeitu krosnele per metra.