Tema: Re: nuomones apie krosnele
Autorius: Sail
Data: 2010-02-18 14:42:17
Is bedos net ir neveikiancios apziurejimas duoda daug informacijos.
Svarbiausia, ar konstrukcija sandari ir nesiurbs oro. Jei yra akivaizdziu
nesamoniu - matosi (pvz palieka tarpa kazkur tarp stiklo ir metalo, mol, nuo
to stiklas neapruks). Na ir taip toliau.

Antras kriterijus - ar stiklas pakankamai arti ugnies, kad nusivalytu nuo
karscio.