Tema: Re: geoterminis sildymas
Autorius: NIBE ekoklima
Data: 2010-02-19 11:33:34
Žinios teisingos.
NIBE Energy Systems Lietuvoje nuo šių metų atstovauja UAB Ekoklima.
Garantiniai gamintojo (ne sanrestos) įsipareigojimai  niekur nedingsta. Nors
dauguma Ekoklimos darbuotojų anksčiau dirbo sanrestoj, UAB Ekoklima su E.
Gedminčiaus firma Sanresta nieko bendra neturi.
Pagarbiai,
Vytautas Pileckas
861546248 , nibe@ekoklima.lt
UAB Ekoklima