Tema: Re: geoterminis sildymas
Autorius: Ekokodas
Data: 2010-02-19 11:00:55
Pritariu, nes yra daug pavyzdziu: Kolektoriu kase Varengrybas, pilde
santechnikai, nutrauke sklype elektrikai, nes vietoj 1,8m buvo 80 cm gylyje.
SS pastate kokie nors pardaveju atstovai. Kas kentes?? O jei dar servisas
neatsirenka situacijos nuo indikacijos. Kencia SS reputacija ir aisku
savininkas.