Tema: Re: geoterminis sildymas
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-02-19 10:28:28
Kardanai yra teisybės tavo žodžiuose va ir mane pradeda pasiekti nekokios
žinios apie geotherma. Va vienas mūsų klientų skundėsi, kad mūsų skystis
užšalinėja. Gavau mėginius iš sisitemos, pasirodo viskas OK. Tai žmogus visą
žiemą su viesmannu kankinosi, viesmanas kalte vercia skysciui, montuotojai -
mums. O pasirodo pagrindine plokste sustreikavo ir meto errorus. Pries
menesi viesmanas pagaliau sutiko pakeisti ta nelemta plokste tai viskas ir
isisprende. Bet reziumuojant tai sistema pakankamai inovatyvi, elektronikos
tikrai daug, temperaturu skirtumai nedideli todel ir tikimybe, kad islys
panasios problemos irgi didele. Va ir siuo atveju zmogus visa ziema
kankinosi.
Cia kaip Linas sake kam kaip pasiseke.