Tema: Re: geoterminis sildymas
Autorius: bigT
Data: 2010-02-19 11:23:26
Per menesi pas mane visas namas sueda ~1200kWh, t.y. sildymas, vanduo, visa
technika, el pirtis ir t.t.
pvz: uz 2009-08 338(D)+300(N) = 638kWh
       uz 2010-01 512(D)+635(N) = 1147kWh
Ziemos ir vasaros iprociai mazai kinta, isskyrus prisideda sildymas, kiek
daugiau sviecia lempos ir biski daugiau naudojama pirtis.
Skirtumas tarp salciausio ziemo men ir gana silto vasaros men = 509kWh.
Darau isvada, kad apie 70% is sio skirtumo yra sildymas.
Imant kad vid elektros kaina man yra 40ct/kWh, gaunu 509*0.7*0.4=142Lt uz
sildyma. Sildomo ploto -140m2. 142/140=~1Lt/1m2
Vat ir visa matematika...

O irengimas, jei jau visai tiksliam buti, tai kainavo 29300lt (lauko
kolektorius, katilas, pastatymas katilinej ir prijungimas prie grindu
kolektoriaus ir sildo vandens vamzdyno, uzpildymas, paleidimas)
Gruntas - priemolis. Kolektorius 2x200m.