Tema: Re: kur perkam santechnika
Autorius: Gedas B
Data: 2010-02-11 14:14:19
Mazus daiktus: maisytuvus voniai, tulikui dusams pirkau ebay ir eshopuose
uzsienyje.

pvz man reikejo specialaus Damixa maisytuvo (nu tox tik tilpo). Tai musu
Damixa dileriai plese kaina 700lt ir atves po 3 men...
Is danijos eshopo 2 nusipirkau uz 350Lt uz abu!!!! ir per 2 savaites
gavau...

Dabar va is anglijos (ebay) praeita ketvirtadieni uzsakiau maisytuva, kaina
30 svaru, siuntimas 40 svaru - siandien jau turiu.
Galvojau sunui sakysiu kad nusiustu (tas anglijoj mokosi) ir atves
nemokamai - bet nutariau pamoketi ir nelaukti kol atves.

jeigu reikia kokia didesnio daikto tai jieskai lietuvoj didmenininko kuris
turi sutartis su tuo paciu celsiu ar jaukurias ar kriokliu kokiu.ir prasai
kad jis tau nupirktu.
As su siame grupse zinomo energitecho pagelba gavau pakabinamo unitazo rema
uz 250 lt kai senukuose ir celsyje po 600lt..
tas pac su ravak produkcija ir kt praustuvais ir t.t..