Tema: Re: kur perkam santechnika
Autorius: Atlepausis wrk
Data: 2010-02-11 13:05:02
he he nereikėjo nei man aušint burnos (barškint klaviatūros)  :)
Specialiai rašiau wirsbo, nes sistema tai jų, dzin kad Uponoras savo emblemą
užbogino :)
Dėl patikimumo, visiškai sutinku. Deja wirsbo pex vamzdžio kryžminimas yra
"a" ar "b" tipo (t.y. cheminis kryžminimas),tai čia man nelabai gut. TECE
gamina PEmdXc, kuris kryžminamas elementariųjų dalelių srautu. Bandėm su
fenu kaitint, plėšyt, mindyt, iš naujo kaitint atstatinėt. TECE peksas imho
N kartų geresnis ;-)

"trans" <no@spam.lt> parašė naujienų
pranešime:hl0nbb$1n3$1@trimpas.omnitel.net...