Tema: Re: kur perkam santechnika
Autorius: new
Data: 2010-02-10 15:37:41
Deja nepatarsiu kur ieskoti, custom uzsakymas cia :)

Beje man truksta duso kabinos, ty stiklines sienos su durelemis. Paziurejau
ceku kaininkus tai nuo 1200 prasideda o su matiniu stiklu ir grazesniais
lankstais iki 2000 be nuolaidos siekia.
Geras tetis patare gera varianta - eit pas stiklu meistrus su nusipirktais
lankstais ir uzsakinet paslaugas pas juos. Domejosi, i 400lt tureciau
tilpti(1kv grudinto stiklo ~40lt, skyles grezimas 8lt...)