Tema: Re: kur perkam santechnika
Autorius: trans
Data: 2010-02-11 12:49:15
pats tamsta kreivas ;) gal vistik verta pasigooglint. Wirsbo yra pirmasis
PEX vamdziu gamintojas pasaulyje jau virs 30 metu. Patikimesnes jungties iki
siol nesugalvota. Svedu kompanija wirsbo ikurta 1620, aisku tada vamzdziu
dar negamino :) Kad globalizacijos laikais juos nupirko uponor esmes
nekeicia. Deja wirsbo vis maziau populiarus del dideles jungciu kainos, o
ypac Lietuvos rinkoje kur kaina lemia viska. Dauguma santechniku net nedirbe
su siais vamzdziais, nors viskas elementaru, gali net ir pats susidet
issinuomaves wirsbo plestuva ir paprasta statybini fena. Beje uponor tik ka
vel pakele perejimu kainas, tipo del vario brangimo :(

paporinsiu is kur toks informuotas :) mano tevukas santechnikas, dirba su
visom vamzdziu sistemom Lietuvoj. Per ilgamete praktika nebuvo nei vieno
atvejo, kad pavestu wirsbo jungtis. Sau ir saviems deda tik wirsbo.