Tema: Re: granuliniai katilai
Autorius: st
Data: 2010-01-29 21:49:07
na ziuriu offtopico pavaryta normaliai :)

240kv namas, senos statybos (~70metu), papildomai nesiltintas.

siuo metu ~3t granuliu (prie -15-28C nu per salcius), kiek bus viso reiks ryt ir primest.
gruodi ~2.3t
lapkriti ~1.5t

kurenam pirma sezona. cia su karsto vandens ruosimu.

skaiciuokit :) granuliu tona ~700lt deja.. jau svarstyciau apie dyzelini katila siaip..
taip pat jau ieskom baltarusisku kokiu nors kad atsivezti pigiau.. gal kas kaune nori fura pasidalinti i 2-3 dalis?

naujam namui, dar ypac ~150kv, granules tikrai nera blogai, 5-6t sezonui tikrai pakaks, o pas mane tai skyletas ir tiek.