Tema: Re: granuliniai katilai
Autorius: gintasma
Data: 2010-01-29 10:53:19
Kiek pastebejau, kai kalba pasisuka apie sildymo sistemas, pokalbiai vyksta
kaip tarp zveju: as blin pagavau voooot tokia zuvi (du sprindziai - tarpas
tarp akiu), ir retas kuris is tikro tepasako kiek  isleidzia pinigu
sildymui.
Vat kaimynas nepaprastai dziaugiasi, kad jam nereik nuolat sedet prie
Viesmano duju generacinio, nes pakanka  per didziuosius salcius 3-4 kartus
per para imest malku :) malku sake nusipirko uz 2000 (sia ziema aisku
neuzteks, maciau dar parsiveze)
tai neisivaizduoju kokiam namui gali uzteks 2500 Lt granulems per sezona.
nebent su megztiniu nuolat sedet.
Vat pazistamas sildosi dyzelinu. bebaigiant irengineti, liepos menesi
pradejo po truputi sildyt, tai iki nauju metu sake isdegino 2 tonas. Na
gyvena siltai, vaiksto basom ir po sortais. skaitau labai realu, sia ziema
jog tilps i 4 tonas dizelino (~240 kv)

vat kiti pazistami giria silumos siurbli, ai sako nemokam nei 300 uz
elektra. bet saskaita uz gruodi sako buvo 572 Lt, Lempos sviecia, bla bla
bla, o siurblys uz kokius 300 tik sunaudoja elektros. Na, as uz 2 menesius
elektros sumokejau 150 Lt (su valgio gaminimu ir apsvietimu, tiesa, gaminam
nedaug, apsvietimas visur taupiosios lemputes). tai man atrodo, kad is tu
572 Lt jiems SS suvartojo apie 500 Lt sena kaina dar.

vienzo cia kaip perkant masina is perekupo: irodines, kad vazinejo
pensininkas-advokatas i kapines tik.

Vat realus mano skaiciai:
nuo gruodzio 22 iki sausio 26 d. sudeginau 1560 kg akmens anglies (pagal
ceki) + apie kuba malku. sildom, kad butu galima po maike vaiksciot, ir
mazas vaikas galetu sliauziot. Bet ir tai katilo kurimo diena temperatura
krenta iki 17, kartais 16, viena ryta radom  svetaineje ir 14,5
Namas 246 kv. Apsiltintas normaliai (20 cm polistirolo, stogas 25 cm vatos,
trigubi stiklai mediniuose remuose). Po termoviziniu foto tik pamaciau
silpna vieta - pamatas, tai teks vasara imtis priemoniu. per ji manau
nemazai prarandu silumos.
Tai vat. Rinkdamiesi sildymo buda, nelabai tikekite "ekspertais" kurie jums
ispranasaus mazus suvartojamo kuro kiekius. Kiekvienas santechnikas
(atsiprasau, sildymo sistemu inzinierius), turi savo arkliuka, ka labiausiai
megsta montuot, ir gali paveikti jusu nuomone.

Tokia tai kukli mano nuomone butu sildymo klausimais. (Ji nebutinai turi
sutapti su jusu nuomone)