Tema: Re: granuliniai katilai
Autorius: GHK
Data: 2010-01-29 16:36:01
juokis juokis, bet vistiek ateitis priklauso granuliniams. dyzelinis yra
mires reikalas, naftos kaina vis kyla ir kils.jeigu pakils kaip buvo litro
kaina 2.7lt tai kaip tada kainike? o granuliu, grudu  kaina mazai pakito per
daug metu. man kas 5 dienas nera didele problema kelis maisus supilti
granuliu. beje angliu granulemis dar zymiai pigiau gautusi, neskaina ju
zymiai mazesne ir kaloringumas zymiai didesnis. o kas neskaiciuoja litu
tegul naudoja tuos dyzelius, aisku ten patogiau nereikia nieko daryti, tik
litus sumoketi.