Tema: Re: granuliniai katilai
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-01-29 16:52:27
Cia zinai kaip pasakius ives kamino mokesti ir uzsilenks tos katilines po 50
metu, jei ziureti taip toli. IMHO ateitis priklauso toms energijos rusims
kuriu mes dar nezinome. Nors pagalvojus galejome gi sildytis nachaliavui kai
musu elektrine dirbo v cholostuju, bet tvarkingai mokejome kosminius pinigus
uz elektra mafijai, tai ir deginom malkas. Kaip bus ateityje pamatysime.