Tema: Re: rekomenduokite saldytuva
Autorius: Sharp
Data: 2010-01-19 17:27:21
pas mane liebheris permium  nofrost shaldiklis, taciau nebulgarishkas. tai -
super veikia.
pirkau "su transp. defektais".
tai tiesa,  rankenele super ir stalciai ant ratuku, vazineja
super lengvai net jei pats i stalciu ilipciau atsisest ;)

kas man buvo kesiciausia - kompresorius ten - made in Brasil.
va ir vokiska kokybe. bet veikia OKe.