Tema: Re: rekomenduokite saldytuva
Autorius: trans
Data: 2010-01-19 16:42:57
pas premium klases liebheri fantastisko patogumo rankena, ja traukiant spec
mechanizmas atsistumia dureles nuo saldytuvo, nereikia lupt ant saves viso
saldytuvo kol nugalesi magnetu jega. Vien del to featuro verta jamt lebheri,
ir siaip jokiu bedu. Pasiklausius jusu, liebher kazkoks blogis, kai pirkau
kaip tik turejau informacija kad geris ir nenusivyliau. Man tai keista kaip
zmones girias kad ju saldytuvas nesugedo keturis metus, negi tai didelis
pasiekimas saldytuvui? Mano snaige nesugedo 30metu :) atidaviau, gal iki
siol pas kazka duzgia.