Tema: Re: rekomenduokite saldytuva
Autorius: ttt
Data: 2010-01-19 10:01:55
Yra skirtumas ar svyruoja (+6 - +9)(paprastas saldytuvas), ar (+1 - +3)
(biofresh), ypatingai darzovems.
Turiu liebheri vokiska su biofresh, be nofrost. Sakyciau kad biofresh
geresnis daiktas, bet sutinku kad 2000lt nevertas. As permokejau
mazdaug 800lt., kol kas nesigailiu. Nofrost kazkaip nepasigedau, per
metus karta atsildau kamera ir tiek.

Julius used his keyboard to write :