Tema: Re: rekomenduokite saldytuva
Autorius: Guide
Data: 2010-01-19 17:12:34
Visiskai analogiska istorija nutiko man pries menesi. Kosmaras. Tikiuosi
nepasikartos.
Esu newsgrupe rases kas atsitiko.
Tik man prie viso to dar ir kompresorius parejo.
Zodziu meistreliai is skelbimo, pakeite kompresoriu nepatikrine
hermetiskumo, paveike para ir vel nustojo saldyti (visas), maza to jungian i
rozete trumpino konkreciai su laiptines saugikliu ismetimu.
Tada diagnoze buvo ta pati makrofleksas bla bla bla.
Galvoju ka daryt, saldytuvui trys metai, be to dar ir LIBHERIS BLE.
Nusprendziau dar investuoti 70Lt i Ogminos meistru diagnoze.
Atvaziavo .. makrofleksas bla bla bla, zodziu daug darbo ir neaisku
rezultatas uz kuri niekas aisku nenores moketi. Suprantama, bet visgi...
Tai siaip ne su serviso vadovu issiderejau, kad nuveziu i dirbtuves prapjaus
sona ir itartinoj vietoj paziures, jei ten leidzia tai suremontuos, jei ne
ten metam lauk.
Po savaites suremontavo, sake sproges vamzdelis, atskiles gabaliukas, zadejo
parodyti, bet taip ir nemaciau jo. Kitoj vietoj nei itare.
Tai va parsiveziau kaip ir veikia saldo, bet neapleidzia itarimas, kad uzia
(t.y. veikia kompresorius) kur kas ilgiau ir dazniau nei anksciau.
Skaiciavau, net elektra, tai 1,8 daugiau nei, kad raso pardavejai dideliu
skaicium kiek atseit sunaudoja per metus. Bet cia dar nezinau tik itarimai
ir pamastymai.
O kainavo 1/3 saldytuvo kainos kiek kad mokejau. Padeveto uz tiek buciau
nenupirkes, o jei  nauja taip pat kankino dilema O KOKI DABAR PIRKTI?!

Guide