Tema: Re: Plastikiniu langu montavimas
Autorius: dfgdfg
Data: 2010-01-19 14:34:00
Del priezasciu supratima turiu, uz tai ir planas toks:
jamam langus su selektyvinaisi stiklias (dar nzn 2 ar 3 stiklu)
lange butinai orlaides (ne tarybines)
palange minimaliai siaura arba su ventiliacinemis grotelemis
darba i uzsakomi su angokrasciu termo ir hidro izoliacija.

Nu jeigu po to dar langai rasotu, tai mano galva tada tik kreivos instaliuotoju rankos.
Dabar butas yra graziai sausas, nei menkiausios uzuominos i rasojima. Ventiliaciju trauka veikia puikiai (isbandyta su liepsna ties ventiliacijos angomis)

Klystu kur nors?