Tema: Re: Plastikiniu langu montavimas
Autorius: dfgdfg
Data: 2010-01-19 09:42:38
Del palangu zinau - sukasi mintis daryti arba labai siauras palanges (kas nedziugina zmonos) arba daryti placias su ventiliacinemis angomis.
Is to vel kyla klausimas - kuri kontora sugebes paskaiciuoti kokio ilgio ir plocio turi buti ventiliacines angos.

Kokios kontoros turi supratima apie teisingai sutvarkytus angokrascius? Ne pries kokius 3 metus, kai langus dejom, tai nei vienas net neuzsimine apie angokrasciu hidro ir termo izoliacijas.

Kokia kontora nepabijotu sutartyje irasyti - garantuojame, kad langai nerasos?