Tema: Re: Plastikiniu langu montavimas
Autorius: dz
Data: 2010-01-19 14:21:38
nu teisingas lango montavimas gal ne vien i rasojima nukreiptas ir aplamai
rasojimas atsiranda del kompleksiniu priezasciu...
esme tame, kad makrofleksas yra silumos izoliacine medziaga, kuri gauna
dregmes tiek is vidaus tiek is lauko. Kaip zinia medziagos izoliacines
savybes mazeja jai drekstant. Tai montuojant langa reikia pasirupint, kad
dregme nepatektu i makrofleksa is vidaus, bei turetu laisva kelia isgaruot i
lauka, bet kartu ir negautu tiesioginio atmosferos poveikio. Elementariai
kaip ir su visom karkasinem sienom, stogais ir pan