Tema: Re: Plastikiniu langu montavimas
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-01-19 13:08:28
Atsakymas vienas:
pakankamas silumos kiekis prie langu
ir nelysk i http://www.poliservis.lt/index.php?p=produktai&s=4&k=20&m=22
tiesos ten NERA
nesinervink ieshkodamas tobulo montavimo, perki langus 3 stiklu paketais, 3!
tarpinemis langus apsiltini angokrashti  ir uzdarai ta klausima

o gali ir taip perki nebrangius langus, kuo mazesnes varstomos dalys ir
praktishkai turi ta pati rezultata

Arturas
Kontaktai:
Skype: Swingline.lt
email: arturas@langucentras.lt
Tel.:  +370 605 10000

Kokia kontora nepabijotu sutartyje irasyti - garantuojame, kad langai
nerasos?
Pastatysi 4 vazonelius su vandeniu ant palanges ir uzrasos, tu skambini ir
sakai RASOJA :)