Tema: Re: Tvoros
Autorius: Blinda
Data: 2009-02-25 10:58:27
Va, va, as apie ta vandens kaupimasi butent toj duobeje pagalvojau taip pat,
nes jei gruntas super laidus vandeniui, tai niekam to drenazo (kaip
rusiskame straispnyje raso) ir nereikia, o jei jis sunkesnis arba sunkus,
tai tokia "drenazo duobe" yra tik minusas, nes butent joje ir bus pilna
vandens, tokiu atveju geriau betonas, kuris daug maziau sugeria vandens.

Del gruntu atskyrimo yra geotekstile, tokia kaip suvelta plevele, bet manau,
kad laiko klausimas kada tie gruntai susismaisys.

Trikras drenazas vargu ar pades, nebent tu ji vesi nuo tu stulpeliu
duobeliu, o tada visas principas nueina per niek, nes reikes knisti transeja
pagal tvoros perimetra.