Tema: Re: Tvoros
Autorius: en
Data: 2009-02-23 14:49:31
daro taip: grunte grezia skyles 1,5m gylio,  pila betono + keleta strypu
armaturos, virsu islygini ir ibetonuoji metalo plokstele stulpeliu
privirinimui; tarpus tarp stulpeliu uzpildai saligatvio bordiurais. Virini
stulpelius ir kabini metaline tvora pagal skoni. Pigiausiais variantas.
Kaune, Viln galiu rekomenduoti kas padarytu