Tema: Re: Tvoros
Autorius: bzik
Data: 2009-02-23 16:50:48
paskaiciau rusu forumus. Kaip zinia isalas ten gilesnis, o tvoru mados
kitokios, pvz. 2m aukscio aklina skardine. Kelios mintys kritikai:
....teoriskai zemej turi but 70% stulpo ilgio, t.y. jei tvora 2m aukscio, tai
i zeme reikia ileist iki 1,4m
....molingam grunte, kur iskilnojimo tikimybe didziausia geriau laiko ikaltas
kuolas, nei netinkamai ibetonuotas
....sekmingai stovi stulpai, kurie buvo ibetonuoti isgrezus 50-70cm duobe