Tema: Re: Tvoros
Autorius: pablas
Data: 2009-02-23 11:33:59
  Tvoras stato ne tik su rostverku, bet ir pamatu, kuris galetu islaikyt
murini nama. Mano manymu, rostverkas prasmingas tais atvejais, kai yra
arba planuojamas grunto aukscio skirtumas tarp sklypu,kai kaimynai
netvarkingi ge galo be krasto arba estetiniais sumetimais,pvz.,
atitveriant nuo saligatvio.Arba statybininkai neturi darbo :)