Tema: Re: TERMOVIZIJA MANO BENDRAS PASTEBĖJIMAS
Autorius: G.S.
Data: 2009-02-23 16:46:40
> Pas mane minksti apsiltinti ortakiai palepej, ir kondensato nera, bent jau
> nesimato. Apsiltint vamzdzius reiktu, arba keisti i tuos gofruotus
> apsiltintus.

Buvau uzlipes pasiziuret tai vonios kapitaliai izoliuoti  ,o  va kambariu po
puse metro galai palikti neapvynioti niekuo.

> Langai ne mano, bet artimu giminiu... Siandien atiduosiu nuotraukas. Ir
> kam
> daro abi varstomas puses, ten gi nei vestuviu bus, nei ka. Pro vienas
> duris
> galima be vargo prateiti. Megrame langai. Pirkit...

Nu taip Megrame slamstas cia pas mane irgi.Siaip GU gamina uzraktus ir tom
pasyvinem pusem , kurios fiksuojasi nuo aktyvios puses mechanizmu.Bet ar cia
Lietuvoj eiitu tokiu daiktu gauti pakeitimui tai nezinau.Megrame nuvaziavus
i vieta tokiu dalyku klausineti tai aisku visi kaip kosmonautai.Nekaltom
akim mikcioja ir nieko nesupranta ;-)
Ir siap Megrame deda kazkokias per mazas gumines tarpines kurios per marytes
plauka prisispaudzia.Kazkas ten kitaip turetu buti , nes ant max prispaudimo
guma vosvos kabina tik.