Tema: Re: TERMOVIZIJA MANO BENDRAS PASTEBĖJIMAS
Autorius: G.S.
Data: 2009-02-23 16:29:59
Cia vitrininiu langu pasyvioji puse t.y. i kuria tvirtinasi desine puse su
rankena.Cia ta kaire puse naudojama tik kaip stakta desinei pusei.O kadangi
ji tvirtinasi tik maza uzsklanda i ir per visa 90cm ilgio profili daugiau
nera jokiu tarpiniu spynu tai be sansu sita apatine dali gerai uzdaryti.Na
gal kokiai Ispanijai ir tinkamas variantas.Panasiu dalyku prisiziurejau kai
buvau Tenerifej , ten pirsta gali kisti tarp tokiu konstrukciju plysiu bet
kadangi salciu ir uodu ten nera tai px ;-)

Ventiliacija su istraukiamu motoru , bet valdomu nuo jungtuko t.y. ne
automatine.Visi vamzdziu galai sueina i palepe , kuri nera apsiltinta t.y.
ventiliuojama per 2 langus namo galuose.Matomai metaliniai vamzdziai atsala
ir pareina kondensatas zemyn.Reiks kazka vasara pergalvoti ir kogero
pradziai kaminelius ant pacio stogo varyti , nes itariu kad tas pats
konensatas ir ant vatos papuola gerokai.