Tema: Re: TERMOVIZIJA MANO BENDRAS PASTEBĖJIMAS
Autorius: G.S.
Data: 2009-02-23 15:57:05
Tai ten tas vietas sutvarkiau.Jau sia ziema prie salciu viskas ok.Langus
irgi mazesnius prispaudima daslifavau ir ok.Kiek dideliu langus valstomos
apacios pucia , bet ten jau ner kaip prispaudima sutvarkyti kapitaliai
neperdarant konstrukcijos.Cia vasara laukia palangiu apsiltinimas is lauko
;-)
Ai dar problema islindo.Deda kibira vandens is ventiliacijos istraukiamuju
vamzdziu ;-) ypac kai kokius skalbinius vonioje padziauna.Vakar maciau ir
viename kambaryje aplink lubos pavarvejusios nuo kondensato kuris pareina
atgal vamzdziu.