Tema: Re: kamerytes stebejimui
Autorius: pjezo
Data: 2010-01-06 16:03:31
Linai, mano replika buvo i teigini "gal geriau negaudyti nes pagavus gali kersyti"

O saugotis taip reikia, ne veltui sakoma, kad nusviles ir salta bulve pucia...

Ir IMHO tam geriausiai tinka nestandartiniai sprendimai....

Taciau velgi isijungia toks dalykas- ant kiek apsimoka (pinigine prasme):
-kokia rizika,
-kiek kainusos saugumo sistema
-kokia ji patikima

pas save (daugiabutis, ne pirmas/paskutinis aukstas) ivertinus viska pasirinkau pilna draudimo paketa (nekilnojamas turtas, namu turtas, civilines ats. draud.) ir keleta kitu apsaugos budu.

Videostebejimo- efektyvi tik tuo atveju, jei stebejimas vyksta realiu laiku ir yra kam reguoti.
Kitu atveju tai gal bus (tikekimes NE) tiesiog nervu gadinimas po ivykio stebint, kaip nepazystama, neryskia marmuze, butybe siaubia tavo namus.
Ka tai duos?

p.s. o nebrangiu kameru ir as ieskau, bet tikslas kitas- smalsu ka katinas namie daro vienas:D, bet tam daug skirti neketinu:)