Tema: Re: kamerytes stebejimui
Autorius: Linas
Data: 2010-01-06 12:40:45
bzik Wrote:

> pirmiau pasvarstyk kokia tikimybe, kad pas tave ateis vogti. Tada pasvarstyk ar geriau draudimas, ar islaidos primityviom techninem priemonem.

svarsciau, bet tada, remiantis tikimybemis, net draustis nuo vagystes man neapsimoka. Jei visi tik draustusi ir niekas nebandytu to stabdyti, kazi kur taip galima nuvaziuoti...

> skydines neapsaugosi, nes prie jos turi teise bet kada prieit skirtomuju tinklu darbuotojas. Statyk el.generatoriu su automatiniu ijungimu dingus miesto elektrai.

per brangu arba isnes ir ta generatoriu, iki pirmo karto, gal pakaks galingesnio akumo

> jei atvirai grasins, gali irasyt ar ieskot liudininku ir kreiptis i policija/teisma. Jei kitaip kersys, kazin ar apsisaugosi. Nematau problemos, kad ir stebint kameroms mestelt degaus skyscio buteli ant sienos ar automobilio. Jei nepagausi, filmuotas vaizdas bus bevertis. Eini su kauke, o po viskam ikalcius sunaikini.

nebe apie kameras kalba cia, o aplamai ar verta kazkaip saugotis, jei net ir pagavus vagi baigsis ramus gyvenimas? Kol jis nepagautas, bet mastai, kad savo gavo - nebegrys, o kai pagavo patarde ir paleido, kaip tada jaustis?
---
Pagalba statytojams http://stataupats.com/