Tema: Re: kamerytes stebejimui
Autorius: bzik
Data: 2010-01-06 12:52:48
mano manymu apsaugoj visada turi but protingumo kriterijus. Nes net iskasus apsauginius griovius, aptverus aukstom tvorom su spygliuota viela, negali garantuot, kad neatsiras budas visa tai apeiti (gudriai arba primityvia jega).
Tad reikia daryt tiek, kad sudaryt kazkokius apribojimus nusikalteliui, o nuo likusiu pavoju draustis. Bet kokiu atveju a yrmoraline zala ir kazkokie nuostoliai gali but neatlyginti. Tokia realybe ir ja lengviau priimt, nei su ja kovot.