Tema: Re: Elektrinis sildymas
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-01-01 20:55:31
Problema dar ir tokia prisideda, kad didzioji prieglaudos kolektyvo dalis nera tokia, kad galetu kas diena prijungt baliona, saugiai viska padaryt, ir dar tuo labiau po to atsakyt jeigu atsiras duju nuotekis.. Pasitikslinsiu kaip del dujotiekio prijungimo, bet kiek maciau, nera kazkur uz 10 metru ant saligatvio duju vamzdyno dangciu..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!