Tema: Re: Elektrinis sildymas
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-12-30 01:01:45
Jei patalpas suderinsim ilgam, tada mastysim, dabar (matant realias kainas) panasu kad laikinas sprendimas bus kalnas tepaliniu radiatoriu, veikiausiai kokiu nors maximu :) Realiai turiu sugalvot kaip irengti sildyma (visa) uz kokius 5000, jei tai normalus sprendimas, arba kiek imanoma pigiau, jei imsim tepalinius radiatorius.. Bet i pasiulyma atsizvelgsiu kai galvosim apie rimta sprendima.

Siaip zinau kad tokia suma, kiek galim skirt, nera labai logiska, bet tiesiog daugiau ner is kur traukt. Nera ir is ko investuot, kol kas reikia padaryt 'kad butu'..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!