Tema: Re: Elektrinis sildymas
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-12-29 23:11:28
Na, pradziai su kondicionierium tai itariu kad normaliai veiks iki -5....
su dyzeliu gali ramiai sildyt  iki kiek nori minuso.

Kainos: katilas ~5000
talpa 2 kubu ~2000 (arba 200 LTL pas Terpentina backa nuo chemikalu, o gal
ir pigiau)
Kaloriferis - ~ 1000
Kaminas ~1500
visa kita  (darbai medziagos etc...) ~2700

Jei tik orinis sildymas:
skysto kuro / oro pasildytuvas su degikliu (kamininis variantas) manau iki
2500 LTL rasciau
kaminas ~1500
(tokio tipo varianta gali kurent is backos plastikines po 200 LTL)

Pamastymui:
1 kwh elektros energijos kainuos apie 50 ct
1 kwh silumos pagamintos sk.kuru ~20 ct. (kurenant beakciziniu kuru
sildymui)
tarkim tokiu oru (-5c)  tau reikes apie 10 kwh per valanda, t.y. 240 kwh per
para, t.y. per para atsipirks sistema 72 LTL (elektra kainuotu parai
sildymas 120 LTL, dyzeliu - 48 LTL)
Per menesi - jei toks oras - taupai is karto 2160 LTL
Per sezona apytikriai prie vid temp. ~0 ir trukme 7 menesius - 210dienu x
24hx 2,5 lt/h (ekonomija prie 8 kwh sanaudu prie 0C)=apie 12000, nu tarkim
nusisnekejau dvigubai, tegu buna 6000, bet vistiek apsimoka.....
P.S. cia ne beril ir ne galan, is kosmoso energijos nejamam.......