Tema: Re: Elektrinis sildymas
Autorius: minde
Data: 2009-12-31 15:57:25
na nemanau, kad gyvunams reik 20 laipsniu... nakti galima temperatura ir elektriniais aparatais palaikyt, o diena duja...
nzn kaip ten su visais reikalavimais, bet su duja pigiau manau bus....
kiek balionas kainuoja- nzn. pernai ziema, bandem buitinaiais elektriniais prietaisais sildytis pora offisiuku, tai saskaitos patikek nejuokingos ateidavo...
manyciau bet kokiu atveju mastyk ne apie elektra...