Tema: Re: patikimos santechnikos pajungimo zarneles
Autorius: gmarko
Data: 2010-01-01 10:32:28
Nu ka jus cia diskutuojat. Dujines ar vandenines? Jei norit patikimumo
vienareikšmiškai arba varis arba nerudijancio plieno. Nerudijancio plieno
gofruotos lengviau montuojasi lankstosi, bet dazniausiai buna trumpesnes
nors vistieks 40 cm buna. varines ilgesnes tik sunkiau lansktosi reikia
atsargiai, bet spec irankiu nereikia.
Vot taip