Tema: Re: patikimos santechnikos pajungimo zarneles
Autorius: Ekokodas
Data: 2009-12-08 12:12:26
Visu slangu beda yra ivoriu metalas. Todel netikiu, kad pas tamsta nupuvo
zalvarine ivore. Jei paprastas plienas, tai karstam vandeniui su deguonimi
laiko 1-2 metus, buna cinkuotas metalas- laiko panasiai. O bronzines,
zalvarines, nerud. plieno ivores nepuna, todel  perkant reikia tikrinti
paciu ivoriu metala. Jei geltonas, tai gerai, jei koks pachromuotas, ar
pacinkuotas plienas, tai lauk bedos po 2-3 (saltam) metu.
SSS pardavinejo net kombinuotas, berods ispaniskas - ivore bronzine, o
atramine gumytes saiba cinkuota, tai per 2  tokias slangas uzsipyliau buta
2-a karta. Slangos su bronziniais galais ant maisytuvo jau stovi  15 metu ir
nieko.
O pati slangos guma man dar  niekada nebuvo trukusi, tai nieko ir negaliu
pakomentuoti.