Tema: Re: patikimos santechnikos pajungimo zarneles
Autorius: Sail
Data: 2009-12-07 11:40:00
Pries pora savaiciu keiciau zarnele giminieciams. Nupuvo zalvarine lankscios
zarneles dalis ir savaime atitruko. Ryte zmones atsibudo titanike.
Is akies ziurint, zarnai 5 - 8 metai, gal 10.

Isvada - nepirkit pigiu lietuviu gamybos lanksciu zarneliu. Seniuose yra ir
italisku, jos kiek brangesnes, bet atrodo patikimiau. Geriausia zinoma butu
kietas sujungimas.