Tema: Re: patikimos santechnikos pajungimo zarneles
Autorius: bzik
Data: 2009-12-09 14:21:51
del to sutinku, bet yra situaciju, kai toks vamzdelis netinka. Konkretus pvz. pas mane klozeto bakelio pajungimas is apacios. Klozetas prisistumia prie pat sienos. Pradzioj buvo bandyta daugiasluoksni pritvirtint. Atlaike 3m - truko pludes pajungimo vamzdelis. Plastikas kietas, trapus, o vamzdis mazai lanstus, todel islankstytas buvo taip, kad liktu priejimo prisukimui. Statant i vieta konfiguracija kinta. Didziausia tikimybe, kad neatlaike lauzimo itampos.
Tam kartui paemiau is SSS italiska.