Tema: Re: Buitiniu prietaisu servisu ikainiai :(
Autorius: bet_kas
Data: 2009-12-08 08:36:30
"cool" <vgstudio@takas.lt> parašė naujienų
news:hfdau8$mbn$1@trimpas.omnitel.net...
> pirma preke is uzsienio parsisiunciau tik todel, kad ant lietuvos tokio
> daikto nebuvo
> antra preke su tokia istorija - pasiskolinu kompiuterini devaisa is
> draugo, patiko, ir man tokio reikia. Draugas pas tula lietuvi sumokejo
> 75Lt, pasiknaisiojau - su visu atsiuntimu 19,9 Lt. Daiktas tikrai tas
> pats.
> Ir tokiu pavyzdziu savo praktikoj turiu ne viena ir ne du.
> Isvada? Manau ir taip viskas aisku....

Isvada - vietoje mokescio pardavejui pinigais sumoketa nuosavu laiku
(paieska + laukimas). Jei yra galimybe laukti - tau tos prekes is vis dar
nereikia,
tai tik momentine uzgaida.

Nesuprantu.

Nemokamas suris pelakautuos ir tai tik antrai pelei. Reali kaina pirkejui
ir pardavejui pasizymi skirtingomis reiksmemis.

Cia pats galvojai, pardavejui svarbu savikaina ir kainodara konstruojama
atsizvelgiant I ja.

Paskui liks draugiskai apsikabint, paverkt  "nera darbo" tema, susipakuot
ciumodanus
ir keliaut I platuji pasauli laimes ieskot.

>>> T:)

P.s. tik paklausiau.