Tema: Re: Buitiniu prietaisu servisu ikainiai :(
Autorius: cool
Data: 2009-12-05 11:59:36
pirma preke is uzsienio parsisiunciau tik todel, kad ant lietuvos tokio
daikto nebuvo
antra preke su tokia istorija - pasiskolinu kompiuterini devaisa is draugo,
patiko, ir man tokio reikia. Draugas pas tula lietuvi sumokejo 75Lt,
pasiknaisiojau - su visu atsiuntimu 19,9 Lt. Daiktas tikrai tas pats.
Ir tokiu pavyzdziu savo praktikoj turiu ne viena ir ne du.
Isvada? Manau ir taip viskas aisku....

"Gintas" <netikras@adresas.lt> parašė naujienų
pranešime:hfc6hr$5bb$1@trimpas.omnitel.net...