Tema: Re: Buitiniu prietaisu servisu ikainiai :(
Autorius: T:\)
Data: 2009-12-04 17:09:48
supranti, beda ta, kad kai kurie prekybininkai nori nuplesti pinigus uz tai ka jie paprastai turetu atlikti nemokamai arba uz realia kaina. Deje kai kurie jauciasi (jautesi) dievais ir galvojo, kad jei jau is ju nusipirkai tai ir turesi pirkti is ju atsargines dalis, ar papildomus priedus uz tokias kainas kokias jie pasakys. Deje, dabar jau nebetaip viskas ir galima prekes uzsisakyti nebutinai is lietuvio perpardavejo. Po kiek laiko, issivystis jau praktika, kad nebeieskosi lietuvio prekybininko, o iskarto varysi ieskoti uzsieniecio, nes bus stereoptipas, kad pas lietuvi bus kelis kartus brangiau.

T:)